petek, 3. julij 2009

7. Akvatlon Jesenice

Na pobudo klubskega kolega Miro-ta sem se tokrat prvič preizkusil še v podzvrsti triatlona, ki se imenuje akvatlon. Za to mu bom, kot se bo iskazalo, večno havaležen. Disciplina zajema plavanje(1000m) in tek(3.75Km), kolesarjenja pa ne vključuje. S tem pa se precej zmanjša logistična kompleksnost tako za organizatorje, kot tudi za udeležence.

Tekma, v organizaciji tamkajšnjega športnega društva, ki se nahaja tudi v koledarju tekem TZS, se je odvijala v okolici bazena Ukovo na Jesenicah. Le ta se nahaja v idiličnem gorskem okolju, nad njim pa se dviguje tudi 10m visok stolp za skoke v vodo.

Rezultat:

(Menjava je všteta v tek)
FazaČasMesto

S skupnim časom 35':59"
sem zasedel 3. mesto od 7 v kategoriji
oz. 3/14 absolutno

Tudi tokrat smo, za štart predviden ob 18:00 uri, prišli s precejšno rezervo, saj je zaradi avtocestne povezave pot trajala le cca.: 45 min. Pred prijavo smo tako imeli čas za kavico in opazovanje pogumnih fantov in deklet, ki so si upali skočiti z vrha stolpa. Zopet smo imeli srečo tudi z vremenom, ki je sicer po izgledu grozilo, kasneje pa samo malo poškropilo naša, takrat že ogreta, telesa.

Po krajšem odmoru se z Mirotom odpraviva na ogled tekaške proge, saj sva oba tukaj prvič in trase še ne poznava. Proga je dobro označena z znaki in puščicami nasprejanimi po tleh. Slednje je potrebno, saj gre prireditev nekaterim domačinom po stari gorenjski navadi v nos. To dokazujejo s premikanjem znakov s pušcicami v napačne smeri, kar je lani zavedlo nekatere tekmovalce, letos pa jim namera ni upela! :D

Pred štartom se po predvideni hitrosti razporedimo po bazenu in naredimo nekaj dolžin za spoznavanje ploščic bazena :). Takoj po štartnem signalu se kasnejši zmagovalec Nejc Pogačnik prične hitro oddaljevati in takoj mi je jasno da je prvo mesto oddano. Sam plavam v svojem tempu okoli 1':40"/100m oz. točno 1':41.4", kar na koncu zadostuje za čas tik pod 17 minutami. Želja je bila vsaj 17':30", zato sem s plavalnim delom zadovoljen. V prvih 300m metrih čutim nekaj nelagodja, potem pa se mišice ogrejejo in nadaljevanje gre lažje. Čeprav smo se prvi trije dogovorili, da v izogib trkom plavamo krožno tik ob progi, pa Miro na to v nekem trenutku pozabi, zato pride med nama do čelnega trčenja. Nesreča nima, razen prekinitve ritma in nekaj izgubljenih sekund, nobenih posledic zato oba nadaljujeva.

Iz vode pridem 39" sekund za Mirotom kar v razdalji pomeni okrog 40m oz. ena slaba dolžina bazena. Nejc je imel pred njim še dodatnih 3':20" naskoka! Pri menjavi imam nekaj težav z obuvanjem superg, saj zaradi mokrih nog le te ne zdrsnejo lepo na svoje mesto. Po tekmi dobim namig, da se splača notranjost obuvala namazati z magnezijem, ki vso vlago z noge hitro popije.

Na začetku teka sledi tek po stopnicah in dvig za kakih 20 višinskih metrov, da pridemo iz bazenskega kompleksa, nato pa dober kilometer rahlo vzpenjanjoče se makedamske proge. To je najlažji del, saj nato sledi obrat in dobrih 400m vzpona, ki se na krajšem odseku skoraj postavi pokonci. Na drugi strani je enako strm in zavit, deloma asfaltiran spust, ki pa mi ni všeč, saj pomoči gravitacije ni lahko izkoristiti. Na tekmi je bilo potrebno odteči dva kroga. V obeh pa sem, tudi najtežji del, uspel preteči brez da bi shodil, zato sem tudi s tekom lahko zadovoljen.

V cilju sem takoj dobil potrdilo da sem uvrščen na tretje mesto, kar sem predvideval že skozi celotno tekmo. Kljub pomanjkanju številčnejše konkurence bo šla ta tekma v anale z zlatimi črkami, saj je to prva medalja v moji karieri :D. Po kratki, a sladki zaključni slovesnosti in podelitvi medalj, se odpravimo nazaj v prestolnico, vmes pa se v okolici Kranja ustavimo še na zasluženi večerji.
Naslednji akvatlon na tej lokaciji bo 27.8.2009. Če bo le mogoče, se ga bom ponovno udeležil ;).
Na koncu pa bi se rad še zahvalil Mirotovi spremljevalki Tini, ki je zaslužna za levji delež foto materijala ter Mirotu za šoferske usluge.