sreda, 17. junij 2009

7. Šentviški gozdni tek

Po enoletnem premoru sem se tokrat že drugič preizkusil na domači dirki, ki je organizirana v sklopu prireditve: Šentviški dnevi. Tokrat se mi je pridružil še prijatelj in so-šentviščan Miloš, kateremu poleg boksa, tudi tek ni španska vas. Kljub njegovi ideji da bi tekla skupaj, se dogovoriva da vsak teče po svojih močeh in poizkuša doseči čim boljši čas. Zanj je bil to prvi spopad s to progo, zato si zasluži še posebno pohvalo!


Rezultat: z neto časom 50':32" sem se v absolutni razvrstitvi uvrstil na 15. mesto od 44 ter 5/13 v kategoriji.


Dobra stran te prireditve je, poleg čudovite narave in proge, tudi ta, da je štart praktično pred mojimi vhodnimi vrati. Z Milošem se dobiva ob 16:30 in se do prireditvenega prostora(cca.: 400m), kjer sprejemajo brezplačne prijave, z lahkotnim tekom malo ogrejeva. Tekma se prične ob 17:00. Ko se hitijo prijavljati še zadnji zamudniki, opazim tudi bivšega sodelavca Srečka, s katerim sva se slučajno srečala že predprejšnji vikend na triatlonu v Murski Soboti. Tam je bil njegov domač teren, tokrat pa mi je obisk vrnil.




Takoj po štartnem signalu se prebijem v ospredje in do začetka prvega vzpona, ko trasa zavije v gozd, sledim najhitrejšim. Ker traso zelo dobro poznam, saj po njej veliko treniram, takoj malo upočasnim, da ne bi s pulzom prehitro zašel v "rdeče območje".







Taktičen plan je sledeč:
I. Začetek

Po prvem vzponu sledita dobra 2Km valovitega rahlo vzpenjajočega se terena, ki nas pripejle do daljnovoda. Ta del sem želel odteči čim bolje/hitreje, saj nato sledi spust na katerem si lahko malo odpočiješ. Zaradi pametnega začetka mi namera tudi uspe, nekatere ki so se preveč zagnali, pa polovim in prehitim. Ta del poti pretečem skupaj s sosedom Danilom, ki mi predvsem navzdol, z lahkoto sledi.
II. Navzdol & Ravnina
Pri stanežiških daljnovodih se začne prvi daljši spust te trase, dolg pribljižno 1Km. Na spustu me Danilo in še nekateri drugi prehitijo, saj mi ta element gorskega teka ne leži. Ko opazujem te vratolomne spuste se zavem, da izgledam proti drugim kot osnovnošolček :). Ker me na koncu spusta zagrabi bodec, tempo na edinem ravnem odseku proge ni ravno visok in ostali konkurenti se začnejo oddaljevati oz. me dohitevati. Kljub temu ohranim visoko motivacijo, saj se zavedam da smo šele na polovici in da je drugi del še bolj zahteven.
III. Zaključek

In res se kmalu po edini okrepčevalni postaji začne nov daljši vzpon, na katerem mnogi sotekmovalci shodijo, sam pa nadaljujem v solidnem ritmu. Vzpenjanju, kljub krajšim izravnavam in spustom, kar noče in noče biti konca. To traja vse dokler ne pridemo do tretje špice, ki jo na profilu trase vidimo na 8 Km. Prav ta zadnji vzpon je, čeprav dolg vsega 300-400m, zelo težak. Naklon na nekem delu, po moji oceni, doseže več kot 50%. Na tem delu tudi sam preidem iz tekaškega v pohodniški korak, saj bi za nasprotno potreboval sposobnosti gamsa :).



Od tu naprej je na sporedu le še tek navzdol in glede na povedano že prej, se mi ne piše nič dobrega. Na srečo sem poprej naredil dovolj veliko razliko, tako da me je, šele na zadnjem spustu dolgem slab kilometer, prehitel le en tekmovalec. Če bi bil cilj navzgor, bi sigurno zamenjala vlogi :).

Čas izpred dveh let sem popravil za 11':56", kar znese dobrih 19%. Nekaj napredka gre pripisati temu, da tokrat ni bilo peklenske vročine in boljšemu poznavanju trase ter samega sebe, odločilen delež pa gotovo nosi velika količina kvalitetnega treninga!

Cilja za prihodnje leto ni težko določiti: Pod 50 minut! Nasvidenje torej ob letu osorej ;).

In še rezultati ostalih:
























Mesto(Abs/Kat)NazivSkupni osebni časKomentar
13/2
Danilo Brecelj
49':36"Sosed
34/11Miloš Makivić
1h:01':37"Prijatelj
42/13Srečko Meolic
1h:13':26"Bivši sodelavec

Ni komentarjev: