nedelja, 27. junij 2010

1. Prvenstvo za pokal Istre - Koper


Zaradi pomanjkanja časa (služba, treningi, tekme, football WC, izleti, ...) in utrujenosti bo naslednjih nekaj prispevkov malo drugačnih. Bolj špartanski bodo. Upam pa da vseeno zanimiv za vas zveste, kot tudi občasne, bralce. Poleg tega mi sedaj nagaja še spremenjen, sicer izboljašan, a drugačen urejevalnik besedila, tako da se še malo lovim.

Ker je po dolgem času to prva objava, se vsem opravičujem za takšen izpad prispevkov, se pa zavezujem da bom vse zamujeno, sedaj ko je sezona končana, tudi nadoknadil. Vrstni red poročil ne bo nujno ustrezal kronološkemu toku dogodkov, medtem ko bo na sami strani še vedno tako prikazan. Zato: pozor!


Posebnost tega šprinta je zelo kratek prvi del(P:400m; K:17.5Km; T:5Km), kar mi glede na trenutno plavalno formo in utrujenost kar ustreza.


Rezultat:

[* Podatki se lahko, zaradi dejansko pretečenega oz. napake pri merjenju, razlikujejo! ** T1, kolo(Garmin) in T2 imajo po moji krivdi (odpravljeno)napako]
FazaČas (Garmin)Čas (Uradno)Mesto
(Abs/Kat)
Lanski časRazlika
(Abs/%/Mesto)
plavanje6':35"6':47"20 / 5n/an/a
menjava10':49"0':36"33/14n/an/a
kolo25':19"25':21"11 / 5n/a
n/a
menjava20':44"0':48"41/14n/an/a
tek21':23"21':18"27 /10n/an/a


S skupnim časom 0h:54':51"
sem zasedel 19. mesto od 83 in
8/27 v kategoriji.







I. PRED
Zjutraj se odpravim na obalo, kjer se cestni zastoji pričakujejo šele proti večeru in v obratni smeri. V dobri urici sem v Kopru, potem pa moram samo še najti prizorišče, saj tega dela mesta ne poznam, poleg tega pa so v zadnjih letih naredili kar veliko novih cest. Kmalu naletim na zaporo ceste in prijazni redar me usmeri na že kar lepo zapolnjeno parkirišče.









II. PLAVANJE
Začnem na strani boje, ki je bolj oddaljena od obale in čakanje na startni signal je kar dolgo, saj se tekmovalci ne razporedijo po željah organizatorjev. Ko zaslišimo zvok sirene se poženemo na žive in mrtve, saj je cilj že po obratih na dveh bojah. Pri prvi boji tudi prvič uporabim tehniko menjave strani, saj se na notranji strani vedno naredi ozko grlo. S prehodom na hrbtni stil se preko sotekmovalčevih nog/hrbta prevalim na zunanjo stran, s čimer se prej omenjenem elegantno izognem, pri tem pa ne izgubim preveč časa in še pomembneje, ritma. Izhod iz vode ni enostaven. Potrebno se je dvigniti z rokami, ker pod gladino ni nobene stopnice ali druge opore za noge.



II. T1
Ko pridem do kolesa nerodno ruknem kolo, tako da mi po tleh, vsaka na svojo stran, zletijo tako čelada kot očala. S tem izgubim dragocenih 5-10 sekund, ki me oddaljijo od manjše skupinice pred menoj.

III. KOLO
Ker imajo le kakih 50m prednosti se na vso moč poženem za njimi. Prvi kilometer sploh nimam časa da bi dokončal obuvanje na kolesu, zato to storim šele ko se zavem, da je četverica pred mano dovolj močna in jih sam ne bom zmogel ujeti. Po dveh krogih soliranja me za cel krog dohiti skupina vodilnih, kateri se z lahkoto priključim in sledim. Razlika je gromozanska, saj sem prej na nekem delu steze "na škrge" vozil dobrih 40Km/h, potem pa je šlo skoraj brez napora tudi 45Km/h. Kolesarska trasa je atraktivna, saj poteka po mestnih ulicah, a je iz istega razloga tudi zahtevna.

Na cesti so namreč ležeči policaji, predeli tlakovani s kockami in celo kamenjem, nekaj težkih ovinkov in seveda možnost "vključitve" kakšnega pešca oz. prevoznega sredstva. Organizatorji so slednje sicer uspešno preprečevali, gnečo pa so povzročali predvsem zaostali tekmovalci, ki so v 7 krogov dolgi dirki pač toliko zaostali. Med njimi sem bil sicer tudi sam, vendar pa nekateri, predvsem novinci oz. občasni tekmovalci, niso vajeni vožnje v skupini, tako da se je v mojem 5 krogu zgodila hujša nesreča. Po nezgodi smo od deveterice ostali le še štirje, od tega David in italjanski tekmovalec v boju za zmago, ter jaz in še en italjanski tekmovalec s krogom zaostanka. To je že drugi vikend zapored v katerem sem na lastne oči videl( a se na srečo izognil!) skupinski padec v kolesarskem segmentu dirke, kar me navdaja z zmernim strahom pred naslednjimi preizkušnjami. Zadnji krog z Italjanom odpeljeva izmenično, kar pomeni da ni nekega "šparanja".


IV. T2
V drugi menjavi si prehitro odpnem(samo odpnem, ne tudi odstranim!), čelado in (pre)strogi sodnik me kazensko zadrži za 10". To se mi je primerilo prvič, čeprav vem da po pravilih tega pač ne smeš početi. Bom bolj previden v prihodnje. Če se sprašujete ali je razlog za to da imam obut le en nogavček moda, ali kakšna "performance" pogruntavščina, naj vas potolažim da ni nič drugega kot to, da sem drugega pozabil doma :).








V. TEK
Poženem se kar prepričljivo ter nato, kljub spodbudi Matjaža, Aljoše in Nine ter drugih gledalcev, kmalu popustim, saj je vročina prevelika. Žal sem na Garminu pozabil nastaviti AutoLap za vsak kilometer, tako da nimam podrobnih časov. Vem pa da mi je v drugem krogu, ko me je prehitel odličen tekač med triatlonci, Benajmin iz ŠD 3šport-a, uspelo dvigniti tempo in sem se nekaj časa počutil zelo dobro. S tem delom sem zato zadovoljen, še posebej ker je bilo zelo vroče, kar meni očitno posebej ne ustreza.







VI. PO
Na koncu je vse skupaj izpadlo kot čudovit dan na morju :D, gneče na cesti ni bilo, z rezultatom pa se preveč ne obremenjujem, saj je to bolj trening tekma.
In še nekateri zanimivi rezultati :
Mesto
Abs/Kat (bruto)
NazivČasKomentar
1.David Pleše0h:46':19"Zmagovalec, bravo!
In član: http://www.triatlonklub-lj.si/
1.Melita Šinkovec0h:52':44"Zmagovalka, bravo!
11./3.Miran Abram0h:53':25"
Tokrat brez padca, bravo! :-)
Zamenjal ga je Jaro. Ja en iz Krškega mora bit! :-)
53./18.Elvis Požek1h:02':48"Triatlonec: http://www.triatlonklub-lj.si/

Ni komentarjev: