sobota, 5. september 2009

7. Triatlon Bled

Bled je zopet, v organizaciji kluba Trisport iz Kamnika gostil tekmo, ki šteje za državni naslov v triatlonu na olimpijski distanci (P=1500m, K=40Km, T=10Km) . Tudi letos nas je pričakalo bolj žalostno vreme, ampak na koncu le ni bilo tako slabo kot so napovedovali oz. s(m)o se bali.

Cilj, izboljšati rezultat v enem letu za 10 minut(glej 6. Triatlon Bled) je bil, zaradi velikega napredka med letom, revidiran in navzgor popravljen na -20 minut. Z veseljem sporočam da mi je namera, pa čeprav le za nekaj sekund, tudi uspela!

Zopet pa sem imel tudi to srečo da sem se, pa čeprav le za trenutek (točno na 1 minuti posnetka), pojavil na nacionalni televiziji pri športnih novicah :D.


Rezultat:
Faza Čas Mesto
(Abs/Kat)
Lanski čas Razlika
(Abs/%/Mesto)
plavanje 29':04" 47/15 34':26" -5':22" / 15.6% / -19
menjava1 1':04" 36/10 1':12" -0':08" / 11% / -14
kolo 1h:11':43" 44/14 1h:19':11" -7':28" / 9.4% / -14
menjava2 0':57" 41/11 1':34" -0':37" / 39% / -43
tek 47':04" 57/20 53':50" -6':46" / 12.6% / -27



S skupnim časom 2h:29':55"
sem zasedel 50. mesto od 104 in
15/35 v kategoriji.





Po zelo kratki noči, saj zopet kljub utrujenosti celega dne nisem zaspal pred polnočjo, vstanem ob 7 uri in 20 minut. Poleg zajtrka me čakata le še pumpanje gum in priprava športnih napitkov. Ob 8:10 sem že na poti proti gorenjskemu biseru.

Voda v jezeru ima, za plavanje idealnih 22.5°C, tako da neopren ni dovoljen. Potrebno se bo zanašati le na lastne sposobnosti! Po kratkem ogrevanju, kjer začutim da imam v rokah primerno moč, se na štartu postavim kar v drugo vrsto. Letos, v nasprotju z lanskim, ko je bil štart s skokom iz pontonskega mostu, so se odločili za štart iz vode.

Takoj na začetku začnem "na polno", kar lahko označim kot edino večjo napako na tekmi. Na srečo se je potem vse dobro izteklo, vendar pa si tega, da napako naredim takoj ko je le to mogoče, ne smem več privoščiti! Posledica prehitrega začetka je odtavanje iz smeri, prebitje meje srčnega utripa, ki omogoča optimalno hitrost in veliko popite vode :S. Počutje je bilo tako slabo, da sem celo pomislil na reševalce, ki so nas spremljali v čolnih in le zaradi tega občutka varnosti, tudi nadaljeval. Po cca.: 400m pridem nazaj v svoj ritem in tekma se lahko zame ponovno začne. Do tukaj je bilo le eno veliko matranje :S. Ko zaključim s prvim krogom sledi izhod in skok nazaj. Tudi to se mi ne posreči in potrebno je odstranjevanje vode in popravljanje plavalnih očal. V drugem krogu izberem dobro linijo, vmes pa začutim tudi obdobje ko mi gre dobro. Kakih 200m pred ciljem me vendarle "pobere", tako da zaključek ni optimalen. Po pričevanju drugih je bila proga daljša za kakih 100m, tako da je moj tempo znašal okrog 1':50"/100m s čimer sem lahko relativno zadovoljen oz. je to moja trenutna sposobnost.

Po solidno izvedeni menjavi se, na spodnjem ravninskem odseku trase, priključim prvi zasledovalni skupini(Kovačič, Seme, ...), ki pa ima seveda že en krog prednosti. To je razvidno tudi iz prej omenjenega video posnetka na TV SLO. Komaj jih ujamem že je na vrsti, sicer položnejši od dveh a vseeno, klanec! Ta me takoj "pribije" na realna tla in naprej nadaljujem v svojem tempu. Danes imam, verjetno tudi zaradi napake pri plavanju, bolj slabe noge in zavem se, da bo na kolesu potrebno iti "z glavo".

Na srečo dežja in mraza ni bilo, pa tudi cesta je bila bolj suha kot ne, zato mi ni bilo nič žal, da sem anorak pustil v menjalnem prostoru. Po prvem obratu in spustu, me luknje na cesti v veliki Zaki še pošteno pretresejo, nato pa sledi glavni vzpon dolg cca.: 500m. Na srečo je največja strmina nekje na njegovi polovici, tam pa je tudi asfalt najboljši(gladek!). Občutek ko prideš na tako podlago je, kot bi dal eno prestavo nižje, to pa je seveda zelo dobrodošlo :D. Prvi krog odpeljem sam, kasneje pa mi na klancu "pomagata" starejši tekmovalec in mlada tekmovalka iz Češke (Eva Kolomazniková - tudi en krog pred mano, saj so ženske štartale 5 min prej). Seveda gre bolj za pomoč pri motivaciji držanja tempa, saj zaradi nizkih hitrosti zaveterje nima nekega večjega pomena, na spustih in ravnini pa sem tako in tako odšel naprej. Šest krogov je na Bledu kar dolgih čeprav, ko skoraj zgrešim uvoz v "bokse", izgleda kot da bi šel rad še kakšnega :).

Na kolesarjenju, ki je vedno najdaljši segment tekme, sem nominalno glede na lani pridobil največ časa, medtem ko je relativni napredek celo najmanjši(cca.: 10%)! Proga je bila sicer dolga 37Km na njej pa smo naredili 480 višinskih metrov, moja povprečna hitrost je znašala 30,5 Km/h.

Druga menjava je letos precej hitrejša, saj zaradi uporabe tekaških copat namenjenih triatlonu, zamudno navlačenje nogavic ni potrebno. Na teku je začetek ponavadi vedno težak, vsaj dokler se noge ne navadijo in tako je tudi tokrat. Ravno ko pridem iz menjalnega prostora mi nasproti priteče David, zaradi spremljevalca na kolesu pa vem da je trenutno v vodstvu. Sam v svojem "polžjem" tempu nadaljujem in že čez nekaj trenutkov me David ujame ter prehiti. Najboljši so že v zadnjem krogu, medtem ko mene čakajo še nepolni trije. Kmalu po uvodnih kilometrih trdota v nogah popusti, ob zaključku kroga pa mi dodatnih moči vlije še zavzeto navijanje gledalcev, ki so zbrani pri okrepčevalni postaji.

Med tem se med oblaki prikaže celo sonce, ter tako Bled prikaže v idilični podobi, kakršno si vsi skupaj tudi zaslužimo. V drugem krogu se mi priključita dva tekača, ki sta ravnokar začela s tekom in imata zame primeren tempo. Skozi celoten krog se menjavamo pri narekovanju tempa, zato je po občutku ta krog kar hiter. Na drugem obratu sledi nova doza navijanja, ki ponovno dvigne nivo adrenalina. Ta me drži prvo polovico kroga, ki je rahlo navkreber, potem pa zaradi bolečin na obeh straneh v predelu trebušne prepone spustim tempo[in ne dušo :)]. Zaradi tega se mi tudi ciljni šprint žal ni izšel. V zadnjih 200 metrih me prehiti še zadnji tekmovalec, ki tako v cilj prinese 5 sekund naskoka, kjer si zasluži tudi krepki stisk roke in čestitke.

Ko tik pred ciljem zagledam uro, na kateri piše 2h:29' ter sekunde, ki se bližajo številki 60, naredim le še nekaj hitrih korakov in že lahko zmagoslavno dvignem roke pod nebo - cilj je dosežen :D. Kot običajno je tudi tokrat rezultat teka moj najslabši del tekme, vendar sem glede na valovitost trase s tempom 4':42"/Km, kar zadovoljen.


Po glavni tekmi dne sledi "tuširanje" v jezeru, pospravljanje opreme, nato pa ogled tekme triatlona za vsakogar, kjer so ravno tako nastopili predstavniki kluba ter udeležba na podelitveni slovesnosti, nato pa pot domov.






In še rezultati ostalih:
Mesto
(Abs/Kat)
Naziv Klub Rezultat Komentar
1/1 David Pleše TK Ljubljana 1h:55':16" Zmagovalec, bravo!
19/4 Miran Abram TK Krško 2h:16':20" Lani na 3atlon za vsakogar, letos olimpik. Bravo!
23/9 Miro Mavc TK Ljubljana 2h:18':04" Najboljši iz kluba, poleg Davida seveda ;) Bravo!
24/2 Debenec Bojan TK Ljubljana 2h:18':18" Državni prvak med veterani III. Bravo!
55/1 Konstantin Preradovič - Miki Polet 2h:34':49" Znani slovenski večkratni IronMan. Prvi med veterani IV. Bravo!
64/25 Sebastjan Štravs TK Ljubljana 2h:38':40" Povratnik po poškodbi. Bravo!
69/27 Elvis Požek TK Ljubljana 2h:43':03" Bravo za borbo kljub premraženosti
85/32 Srečko Meolic
2h:48':30" Prvič na Bledu in olimpiku! Bravo!
86/4 Stanislav Kermelj - Slavc TK Ljubljana 2h:48':52" Od lani izboljšal čas za 2 minuti. Bravo!
99/1 Maks Stopar TK Ljubljana 3h:07':52" Prvi med veterani VI. Bravo!

Ni komentarjev: