sobota, 16. maj 2009

29. Maraton treh src

PONOVNO mi je uspelo! Nov rekord trase in absolutni osebni rekord polmaratona, kot sem si tudi zastavil pred tekmo. Cilj je bil čas pod 1h:40', ki bi pomenil prej omenjeno.



Zaradi velike oddaljenosti prireditve je bila noč zelooo... kratka, saj me spanec pred polnočjo le redkokdaj obišče. Na predvečer pomembnega dogodka to seveda ponavadi ni slučaj :(. Vstal sem ob 5:45AM, pojedel manjši zajtrk, se oblekel in odšel na bližnjo avtobusno postajo, kjer me je že čakal moj letošnji prevoznik - sotekmovalec Stane. Spremljala naju je še Cvetka, tudi sama udeleženka polmaratona. Bravo tudi za njo!





Rezultat: z neto časom 1h:38':09" sem se v absolutni razvrstitvi uvrstil na 191. mesto od 969(201. bruto) ter 32. mesto od 174(tako bruto kot neto) v kategoriji.

Podrobnejši pregled:












































KilometerČas odsekaSkupni časPulz(AVG)Pulz(MAX)
523':00"23':00"163n/a
1023':30"46':30"n/an/a
1523':40"1h:10':10"n/an/a
2023':37"1h:33':47"n/an/a
214':22"1h:38':09"n/an/a











Pot je bila dolga, vendar brez večjih zastojev ter zaradi klime in dobre družbe tudi prijetna. Prispeli smo 1 uro pred začetkom in ker smo štartne številke dvignili že v Ljubljani, smo si lahko privoščili še malo "dopinga" - kavico. Sledile so še zadnje priprave, med katerimi sem pojedel (zelo dobro) energijsko ploščico, ter odhod na štart. Ker sem moral pred začetkom še zadnjič "odtočit" se je štartni prostor že kar lepo napolnil, zato sem čez štartno-ciljno črto pritekel šele slabo minuto za prvimi.

Začetnih nekaj 100m sem tako, bolj kot ne "caplajal" v gužvi, saj je proga na začetku zelo ozka. No, že po dveh ovinkih pa se je malo "razkadilo" in lahko sem stopil na plin. Za dosego cilja sem moral teči tempo pod 4':45"/Km, vendar nisem točno vedel koliko sem, glede na ravninsko traso, a težke vremenske pogoje, sploh sposoben. Prve kilometre sem zato redno pogledoval na uro in preračunaval. S tem sem se večkrat zamotil tudi tekom in tako skušal pozabiti na napor, ki ga je potrebno vlagati za hitro premikanje. Začel sem zelo hitro, prve kilometre sem pretekel v tempu 4':30"/Km, vendar sem kmalu spoznal da tako hitro ne bo šlo in na prvi 5-tki je kazalo že bolj realnih 4':36"/Km.

K sreči začetek ni bil PRE-hiter, saj sem tudi v nadaljevanju uspel držati konstanten ritem pri cca.: 4':42"/Km. Okrepčevalnic je bilo skupaj 7, tako da so si sledile cca. vsake 3 kilometre, kar pa ni bilo niti za eno preveč. Vročina nam ni prizanašala, na nebu pa ni bilo niti najmanjšega oblačka, ki bi sončne žarke vsaj malo zastrl. Še veter se ni nič potrudil. Zaradi tega so imeli reševalci skozi celotno tekmo ogromno dela. Imeli so (vsaj)4 reševalna vozila in vsa so se, kar naprej, vozila gor in dol. Presenetilo me je da nisem bil tako zelo žejen, saj sem skozi celotno dirko spil le kakšne 3dcl tekočine. Sem pa na vsaki okrepčevalnici zagrabil dva kozarca vode ter si jih zlil po glavi in telesu. Na koncu mi je v supergah že pošteno zamakalo. Manjši vnos tekočine sem seveda potem nadoknadil v cilju.

Tretjo 5-ko sem odtekel v tempu 4':44"/Km, saj sem vmes padel celo na 5'/Km, vendar sem bil prepričan da je cilj še vedno dosegljiv. Imel sem nekaj zaloge iz prve 5-tke, časa je bilo še dovolj, mimo pa je prišel tudi pravi "zajec", katerega sem se poizkušal držati. Bil je malenkost hitrejši, vendar pa je na okrepčevalnicah porabil več časa, tako da sem ga znova ujel in prehitel, on pa mi je kasneje "uslugo" vrnil. Četrto 5-ko sem tako uspel malo popraviti, zadnji kilometer, kjer se trasa zelo dobrodošlo spusti za 2m, pa celo odteči v odličnem tempu iz teka na ptujskem triatlonu. Povprečni tempo dirke je tako znašal 4':39"/Km, kar je bilo več kot dovolj za dosego cilja.

Sedaj se od polmaratonov (verjetno) za nekaj časa poslavljam, saj je jeseni v Ljubljani, če bo vse posreči, na vrsti moj prvi PRAVI maraton! Tega mi je kar malo žal, saj vsakokratno premikanje zgornje meje hitrosti zelo pozitivno vpliva na razpoloženje in motivacijo :D.


In še rezultati nekaj ljudi, ki jih poznam:































Mesto(bruto)NazivSkupni osebni časKomentar
96.Aljaž Pudgar1h:30':38"Triatlonec: http://www.triatlonklub-lj.si
131.Karel Bračko1h:34':23"Svetovalec v podjetju: bubaSport
415.Stane Kermelj1h:49':11"Triatlonec: http://www.triatlonklub-lj.si
57.Cvetka Kermelj1h:53':35"

Ni komentarjev: