sobota, 17. maj 2008

28. Maraton treh src

Na vrsti je 28. Maraton treh src. Tokrat žal brez slik vašega najljubšega tekmovalca, komentatorja in reporterja :).
Obljubim da je to prvič in zadnjič!

Štartam, kot ponavadi, bolj od zadaj, saj se mi ne da prerivati že na štartu. Tokrat tečem skupaj s sodelavcem Tine-tom, ki je lani tukaj pretekel cel maraton(42Km), letos pa se je zaradi pomanjkanja forme odločil za pol krajšo razdaljo. Cilj je še vedno tempo 5'/Km, saj ga še nikoli nisem dosegel.

Začneva odlično in prvi kilometer le malo zaostaneva, nato pa nekaj kilometrov drživa tempo okrog 4':50", tako da si nabereva že nekaj prednosti, a to ne traja dolgo. Na 7.Km imava že 1' zaostanka potem pa gre Tine še na WC in ostanem brez svojega zajca.

Tempo mi nato močno pade in se ustali nekje na 5':15"/Km. Po nekaj kilometrih pridem k sebi in lahko pospešim. Kmalu se mi pridruži tudi tekačica s katero potem, z ramo ob rami, do cilja drživa visok ritem. Zadnja 2Km se vlečeta v nedogled, vendar pot že poznam in to mi olajša bolečine. Diham globoko in ritmično, kolikor se le da, časa za pogovarjanje ni. Zdaj ona, zdaj jaz, za malenkost dvigneva tempo vsakič, ko se korak partnerja začne krajšati. Pred zadnjim rondojem(cca. 200m pred ciljem) se odločim da grem do konca. Ne zato da bi jo prehitel, temveč zato, ker hočem na(d)graditi odličen tek s fantastičnim zaključkom. V cilju si seževa v roko, saj bi drug brez drugega zagotovo dosegla slabši rezultat. Nato se za 30' posvetim samo dihanju :).

Rezultat: z neto časom 1h:45':33" sem postavil osebni rekord na tej razdalji in zasedel 319. mesto od 906, oziroma 67. v kategoriji

Ni komentarjev: