nedelja, 23. marec 2008

8. Mali kraški maraton

Letos nas je pričakalo lepše vreme, kot preteklo leto in ker takrat nisem tekel na vso moč, sem tokrat ubral ravno nasprotno taktiko. Cilj, mogoče vendarle preveč optimističen, je bil tempo 5'/Km.

Začnem skupaj s sodelavcem(na sliki na moji desni) in v prvih 4.Km imava dober tempo, s katerim sva nadokandila zaostanek iz 1.Km in si pritekla celo nekaj prednosti. Mogoče je bilo to celo malo predobro, kajti jaz mu potem ne morem več slediti. Po manjši krizi se, da bi nadoknadil izgubljen čas, prilepim za tekača in tekačico, ki sta zelo hitra. Držati se ju uspem 3-4Km do mejnega prehoda na vrhu klanca, potem pa ne morem več. Po hribu navzdol moram, kljub temu da mi pomaga gravitacija, upočasniti in si napolniti pljuča. Naprej tečem potem svoj tempo, a to je dovolj le za povprečno 5':12"/Km. Kljub temu nisem preveč razočaran, saj je teren tukaj zelo razgiban, klanci pa ne omogočajo velikih hitrosti. Naslednje leto moram ta čas zagotovo popraviti.

Rezultat: z neto časom 1h:49':44" sem se v absolutni razvrstitvi uvrstil na 693. mesto od 962

Ni komentarjev: